Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΟΥ

Σου κουβαλούσα τα υλικά για να επιβιώσεις και να δημιουργήσεις όταν δεν είχες μέσα μεταφοράς και αυτοκίνηση…
Σου έκανα φυσική απεντόμωση σώζοντάς σε πριν αποφασίσεις να δηλητηριάζεις τον εαυτό σου και το περιβάλλον σου με τα χημικά των πολυεθνικών…
Σε φύλαγα ακόμη και με τη ζωή μου πριν αποκτήσεις μια πλαστική ασφάλεια με τους συναγερμούς.
Σε έντυσα με το δέρμα μου όταν το ʼχες ανάγκη κι εκμεταλλεύτηκες κομμάτια από το κορμί μου από ματαιοδοξία και κέρδος μόνο.
Σε έθρεψα με τη σάρκα μου σε όλες τις εύκολες και δύσκολες στιγμές.
Με πέταξες σε γκρεμούς όταν έχανα την εργατική μου δύναμη, αφού η φύση ήταν το θέρετρο για τα φριχτά πολιτικά συστήματά σου

Με άφησες χωρίς μια στάλα νερό κι ας κουβαλούσα χρόνια για σένα,
Με σκότωσες από χόμπι ή ακόμη κι από χαρά με τους πιο βάρβαρους τρόπους, το μόνο πλάσμα που σκοτώνει ακόμη και το είδος του εσύ!
Ο υπερπληθυσμός σου, τα σκουπίδια σου και η νοοτροπία σου καταστρέφει τη ζωή σου και τον πλανήτη κι όμως είναι η παρουσία μου που σε ενοχλεί!,
Δεν άφησες αρκετό καθαρό χώμα για τις ανάγκες μου, ούτε τις δικές σου,
Κι αντί να με στειρώνεις όπως σε τόσες χώρες στη γη με σκοτώνεις!
Και θεωρείς σοβαρά ότι εσύ είσαι το καλύτερο πλάσμα στη γη κι ότι «ο θεός επιτρέπει τα πάντα σε σένα»;;
4 Οκτώβρη Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων… Ημέρα για τα ζώα αλλά και για τους αληθινά φιλόζωους που εκδηλώνουν τη γνησιότερη ευαισθησία από όλες αφού δίνουν από τη «βαθιά αλληλεγγύη της ύπαρξης» δίχως να περιμένουν εκ των πραγμάτων ανταπόδοση υλική σε έναν κυνικό κόσμο… Ε λοιπόν! «Λυπάμαι τα ζώα που δεν έχουν σπίτια, μα πιο πολύ λυπάμαι τα σπίτια που δεν έχουν ζώα».

ΥΓ και κάτι θετικό που έγινε από χρόνια πίεση κι αγώνα: Σύμφωνα με τον νόμο 4036/2012 σε περίπτωση κακοποίησης και θανάτου η ποινή είναι 5 έτη δίχως αναστολή και 30.000 ευρώ πρόστιμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου